Kategorie

Jak kupić na raty


jak kupić na eraty

Płatności

Pomoc dla klienta

 

Podstawowe pytania i odpowiedzi oraz formularze do pobrania.

 

1. Jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym?

Złożenie zamówienia odbywa się w następujący sposób:

a) Wybór interesującego nas towaru.

b) Klikamy na ikonę "Dodaj towar do koszyka" znajdującą się na stronie tego towaru. (jeśli interesuje nas zakup kilku towarów dodajemy je do koszyka w ten sam sposób).

c) Wybieramy pole - "realizuj zamówienie".

d) Jeśli są Państwo nowym klientem można się zarejestrować - klikając na "zarejestruj się" wpisują Państwo adres e-mail.

e) Jeśli mają Państwo założone konto w sklepie frisco24 podają Państwo login i hasło.

f) Wpisujemy dane bilingowe w wymagane pola.

g) W pole "uwagi" mogą Państwo wpisać dodatkowe informacje.

h) Poniżej odpowiadają Państwo na zadane pytania ( zaznaczając pole tak lub nie i przechodzimy do opcji -"dalej".

i) Następnie sprawdzają Państwo wprowadzone dane i wybierają "sposób płatności".

j) Potwierdzamy zamówienie w podsumowaniu.

k) Zamówienie zostało złożone, na podany adres e-mail otrzymają Państwo wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

 

2. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?

Sklep frisco24.pl umożliwia klientom odebranie zamówionego towaru osobiście po wcześniejszym ustaleniu terminu z Doradcą Handlowym.

 

Siedziba sklepu pod adresem:

P.H.U."FRISCO"

Al. Niepodległości 75

05-600 Grójec

tel. 048/664-28-02

tel. kom. 691-625-791

 

3. Czy można otrzymać rabat?

W związku z oferowaniem przez sklep frisco24.pl najniższych cen na rynku, nie jesteśmy w stanie odjąć od nich dodatkowego rabatu. Wszystkie ceny podane na stronie są już ostateczne.

 

4. Bezpieczeństwo - Ochrona danych klienta

Zgodnie z treści ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 O Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 - tekst jednolity, z późn. zm.), wszystkie dane osobowe zebrane przez firmę frisco24.pl będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówień złożonych drogą elektroniczną. Nie będą one w szczególności udostępniane firmom współpracującym z frisco24.pl do jakichkolwiek celów, w tym marketingowych.

Wszystkie podane przez Państwa dane są przechowywane na serwerze wyposażonym w profesjonalne zabezpieczenia uniemożliwiające wgląd w nie osobom nieupoważnionym przez frisco24.pl.

 

5. Reklamacje - Co zrobić gdy zakupiony towar przestał działać prawidłowo?

W przypadku kiedy towar nie działa mają państwo dwie możliwości:

a)  Można wezwać serwis producenta. Lista punktów serwisowych znajduje się na karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta. Jeżeli serwis stwierdzi, iż produkt posiada wadę fabryczną, której nie można usunąć i w karcie gwarancyjnej umieści adnotacje o konieczności wymiany towaru na nowy, wystawiając przy tym oświadczenie o niemożliwości wykonania naprawy, należy poinformować frisco24.pl o zaistniałej sytuacji i przesłać zeskanowaną opinię serwisu wraz z jego oświadczeniem. W takiej sytuacji po otrzymaniu przez frisco24.pl uszkodzonego towaru, nowy, wolny od wad zostanie Państwu wysłany w ciągu 14 dni.

W przypadku, gdy serwis stwierdzi, że naprawa uszkodzonego towaru jest możliwa, mogą Państwo wybrać pomiędzy naprawą w serwisie, a dostarczeniem towaru na własny koszt w celu naprawy do sklepu frisco24.pl. W przypadku dostarczenia towaru do naprawy do frisco24.pl należy do czasu naprawy określonego w karcie gwarancyjnej doliczyć okres 14 dni.

Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie reklamacji do frisco24.pl a także późniejsze jej odebranie jest Klient.

b)  Można pobrać i wypełnić formularz ,,Zgłoszenia reklamacyjnego", podpisany wysłać na nasz adres mailowy, następnie skontaktować się z naszym Doradcą Handlowym w celu uzyskania informacji o kolejnych krokach postępowania.

 

6. Zasady zwrotu towaru

Z towaru zakupionego w naszym sklepie możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia doręczenia towaru. Jest to prawo przysługujące klientowi z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).Rezygnację należy zgłosić w siedzibie firmy poprzez przesłanie do nas pisma o odstąpieniu od umowy. Po przesłaniu pisma powinni Państwo jak najszybciej przesłać na swój koszt do siedziby naszej firmy towar będący przedmiotem umowy na adres:

P.H.U."FRISCO"

Al.Niepodległosci75

05-600 Grójec

Okres pomiędzy wysłaniem pisma, a dostarczeniem towaru nie może być dłuższy niż 14 dni. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego. Jednak zwracany towar nie może nosić śladów użycia i posiadać nienaruszone oryginalne opakowanie. Razem ze zwracanym produktem należy przesłać fakturę. Jeżeli na fakturze znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi, to po zmianie zamówienia odeślemy Państwu fakturę korygującą. Gwarantujemy zwrot ceny produktu w terminie 14 dni od chwili jego otrzymania. Koszt dostawy oraz zwrotu produktu nie jest zwracany przez sklep frisco24.pl. Jeżeli okaże się, iż zwracany towar nosi ślady użytkowania lub nie posiada opakowania firmowego zwracana kwota będzie pomniejszona o koszty nowego opakowania towaru. Jednoczenie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Osobą odpowiedzialną oraz płatnikiem za dostarczenie zwrotu w stanie nienaruszonym do frisco24.pl jest Klient. Jeżeli towar dojedzie uszkodzony lub rozpakowany, kwota zwrotu, po oględzinach towaru, zostanie pomniejszona wg w/w zasad.

Formularz ,,Odstąpienia od umowy'' - pobierz

 

7. W jaki sposób można dokonać zwrotu zużytego sprzętu?

Prawo wynikające z ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495).

Każdy Klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy towar. Płatnikiem za odesłanie do sklepu zużytego sprzętu jest Klient.

Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu na własny koszt, do siedziby naszego sklepu na adres:

P.H.U."FRISCO"

Al. Niepodległości75

05-600 Grójec

Bardzo prosimy o dołączenie do przesyłki informacji "sprzęt zużyty".

 

8. Jak sprawdzić stan zamówienia i przesyłki?

Nasz system pozwala Państwu na bieżąco śledzić stan zamówienia.

Począwszy od zarejestrowania zamówienia w naszym systemie do momentu całkowitego jego zamknięcia, będą Państwo na bieżąco informowani o jego przebiegu za pośrednictwem maili wysyłanych z naszego systemu. Wszystkie niezbędne informacje będą docierały na adres mailowy Klienta od razu po każdej istotnej zmianie w zamówieniu. Otrzymają Państwo następujące informacje:

- Zarejestrowanie zamówienia w naszym systemie

- Planowany termin wysyłki towaru

- Numer listu przewozowego potwierdzający nadanie przesyłki

Konto Klienta, dostępne po zalogowaniu się u nas na stronie, daje możliwość śledzenia stanu wszystkich złożonych w sklepie frisco24.pl zamówień. Klikając w dane zamówienie, znajdą Państwo informacje o stanie jego realizacji, z dokładnym opisem aktualnego statusu zamówienia oraz informacje o każdej z przesyłek, które zostały do Państwa nadane z danego zamówienia.

Znajdują się tam numery listów przewozowych, historia przesyłki oraz kontakty do przedstawicielstw firmy kurierskiej, niezbędne do zlokalizowania przesyłki oraz do ewentualnego kontaktu w celu uzgodnienia szczegółów dostawy.

Śledzenie przesyłki

Wchodząc na stronę internetową firmy DHL www.dhl.pl, mogą Państwo w łatwy i przejrzysty sposób śledzić swoją przesyłkę. Wystarczy wpisać numer listu przewozowego przesyłki, której stan chcieliby Państwo sprawdzić. Znajdą tam Państwo również kontakty do przedstawicielstw firm kurierskich, niezbędne do uzgodnienia szczegółów dotyczących dostawy przesyłki.

 

9. Jak postąpić podczas odbioru przesyłki?

Towar który Państwo zamawiają w naszym sklepie jest nowy i fabrycznie zapakowany.

Odbierając przesyłkę zobowiązani są Państwo do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem.

W przypadku gdy Państwo zauważą uszkodzenie lub ubytek przesyłki dostarczonej przez kuriera należy spisać protokół szkodowy w obecności kuriera, w którym ujęta będzie data i godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważanych braków w towarze oraz marka i model towaru.

Można, otworzyć opakowanie i obejrzeć towar, jeśli przesyłka nie jest za pobraniem.

Natomiast jeśli przesyłka jest za pobraniem, najpierw należy pokwitować odbiór i zapłacić ewentualne pobranie, a dopiero można sprawdzić zawartość.

Mogą Państwo poprosić kuriera żeby pozostał do momentu otworzenia przesyłki w celu sprawdzenia czy w środku towar nie jest uszkodzony. Gdyby okazało się, że opakowanie zewnętrzna towaru jest nienaruszone, a w środku towar jest uszkodzony, w tym wypadku również należy spisać protokół szkodowy wg w/w zasad.

Protokół szkodowy jest u każdego kuriera, jeśliby się okazało, że kurier nie ma protokołu, można go pobrać klikając w link - ,,protokół szkodowy'' a następnie wydrukować i wypełnić.

W sytuacji gdy zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską (telefon nr. 801-345-345 lub 42/634-53-45 ) i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Kurier ma obowiązek przyjechać do Państwa i spisać protokół na zgłoszoną przez Państwa szkodę. Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej, wg prawa przewozowego, mogą być zgłaszane w terminie do 7dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem nie będą rozpatrywane. Spisany protokół należy przesłać do siedziby sklepu frisco24.pl. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od firmy ubezpieczeniowej odszkodowania. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez frisco24.pl towaru będącego przedmiotem reklamacji.

W przypadku wykrycia wady przesyłki (np. pogięte pudełko) postępują Państwo następująco:

Należy odmówić przyjęcia przesyłki, spisać protokół szkodowy i powiadomić sklep frisco24.pl o zaistniałej sytuacji. Po przesłaniu do siedziby frisco24.pl kopii protokołu szkodowego i listu przewozowego zostanie wysłany do Państwa nowy towar.

W sytuacji przyjęcia uszkodzonego towaru, spisania protokółu szkodowego i powiadomienia sklepu frisco24.pl o zaistniałej sytuacji klient ustala zniżkę z Handlowcem opiekującym się Państwa zamówieniem. Następnie należy przesłać protokół szkodowy - uszkodzenia przesyłki wraz z podpisanym oświadczeniem o zrzeczeniu się dodatkowych roszczeń na rzecz danej szkody. W ciągu 7 dni zostaną Państwu zwrócone pieniądze odpowiadające uzgodnionej kwocie obniżającej wartość odebranego towaru.

W sytuacji przyjęcia niesprawnego towaru (np. produkt nie uruchamia się), spisania protokółu szkodowego i powiadomienie sklepu frisco24.pl o zaistniałej sytuacji, nasz Doradca Handlowy prześle do Państwa zgłoszenie reklamacyjne, które należy odesłać do nas wypełniane i podpisane. Następnie należy odesłać do frisco24.pl wg wskazówek zawartych w przesłanym przez nas zgłoszeniu reklamacyjnym na koszt odbiorcy:

- oryginał zgłoszenia reklamacyjnego

- reklamowany towar

- fabryczne opakowanie

- wszystkie akcesoria oraz dokumentację fabryczną

- dowód zakupu towaru ( faktura lub paragon )

- podbitą kartę gwarancyjną

Po otrzymaniu przez sklep frisco24.pl reklamowanego towaru do 14 dni wyślemy państwu nowy towar, albo zwrócimy poniesiony koszt towaru oraz wysyłki.

W sytuacji przyjecia towaru uszkodzonego podczas transportu (np. pęknięta obudowa), spisania protokółu szkodowego i powiadomienie sklepu frisco24.pl o zaistniałej sytuacji, nasz Doradca Handlowy w ciągu 3 dni roboczych dostarczy Państwu dokument zrzeczenia dochodzenia roszczeń przez sklep frisco24.pl na rzecz odbiorcy towaru. Wtedy zgłaszają Państwo reklamacje w terminie 30 dni od dnia nadania przesyłki na podany przez frisco24.pl adres firmy kurierskiej, która powinna zawierać :

- protokół szkodowy podpisany przez kuriera

- zrzeczenie dochodzenia roszczeń przez sklep frisco24.pl na rzecz odbiorcy towaru

- imię, nazwisko lub nazwę firmy oraz adres zamawiającego

- nazwę banku i numer konta bankowego albo adres, na jaki nasz sklep miałby przesłać pieniądze

- opisaną przyczynę reklamacji

- wykaz dołączonych dokumentów

- reklamowany towar

- wszystkie akcesoria oraz dokumentację fabryczną

- dowód zakupu towaru ( faktura lub paragon )

- podbitą kartę gwarancyjną

 

Prawidłowo sporządzony protokół (podpisany przez Odbiorcę i kuriera) jest podstawą do wypłacenia należnego odszkodowania.

Wypłacone przez firmę ubezpieczeniową odszkodowanie w całości zostanie przekazane Państwu .

Wskutek przyjęcia i potwierdzenia odbioru przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń wygasają wszelkie roszczenia z tytułu ubytku lub uszkodzenia,ponieważ Kupujący uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.

 

Formularze i protokoły do pobrania:

Formularz ,,Odstąpienia od umowy'' - pobierz

Formularz ,,Zgłoszenia reklamacyjnego" - pobierz

Formularz  ,,Zmiany adresu dostawy'' - DHL - pobierz

Formularz  ,,Reklamacyjno - interwencyjny'' - DHL- pobierz

Protokół ,,Szkodowy'' - DHL - pobierz

Protokół ,,Oświadczenia o zrzeczeniu się o dodatkowych roszczeń na rzecz daniej szkody" - pobierz